Köpcentret

Dagarna kommer, dagarna går. Vart tar tiden vägen? Idag stack vi iväg till köpcentret, ojoj så mkt vi handlade, en tröja till lilleman o Björnborg underkläder till mig o sambon, men hey vi fick 20%rabatt på dem, eftersom vi ändå skulle handla o man hade chansen att få 20% om man vann mot en personal i pingis 2 av 3gånger så fick man 20%, tackar min sambo för det! Gjorde lite nytta ju =)

Och idag var första gången jag sett min fina son bli sååå besviken. Vi gick in på Lekia, brukar aldrig vara problem, när vi kom till de stora lastbilarna/hjullastarna spottar han ut nappen och skriker av glädje "jaaa", när min sambo sen säger nej vi ska inte köpa så rasade hela hans värld. Oj så ledsen han blev och vilken besvikelse han fick i ögonen, gjorde ont i hjärtat, men det blev bra efter vi kommit ut från butiken -UTAN leksak. Detta va första gången och vi e väl medvetna om att det kommer bli många gånger, så lika bra att stå på sig, så himlans lätt o köpa ngt. Se glädjen och lyckan. Han blev dock glad när han fick en tröja och en ballong i en annan butik =)!

OCH min sambo såg en sak som inte gillas, en mamma gav cocacola till sitt barn som inte va speciellt gammal, kanske 8mån, hon hade napp för en som va 0-6mån, men hon va nog lite äldre än så, men snälla -COCACOLA?? Varför? Finns vatten....

Lilleman va så duktig o va vaken tills vi kom till bilen, somnade en kvart vilket han tyckte räckte och somnade därför utan problem en halvtimme tidigare idag. Men vi rösta för en längre sovstund imorgon, lättare me en inte fullt så trött lilleman på kvällen..

Imorgon kommer dessutom finaste syster på besök och då blir det bus och lek!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0