Ooohh ohh ohh

undrar vad min lilleman vill ha sagt, mkt "snack" just nu och några ord har börjat komma, förutom mamaaa o papaaa som han använt flitigt o länge...!

Håller mig borta från bloggen allt för länge, kanske blir det mer bloggande sen nya mobilen kom till min ägo ;) Hel nöjd med den än så länge, en Xperia S!

idag vatt det äppelpaj till kvällsfika, har aldrig gjort det tidigare men den blev riktigt god faktiskt! Är ju egentligen ingen kak-människa, o definitivt ingen paj-människa för något år sedan, men man lär sig ;)!!

I helgen var vi hos mina föräldrar, hade jättetrevligt och alldeles lagom. Det va god mat, spel och utelek. Bäst tyckte Liam hans gräsklippare va och att testa sina stövlar ordentligt i vattenpölarna! De höll! Fyndade stövlarna (tretorn) på Maxi, 99:- iställer för 299:-, som de för övrigt kostade i den andra maxibtutiken vi va i!!

Vad har mer hänt... oja, vi har flyttat ut våra sängar från gamla sovrummet till "kontoret/gästrummet. Så nu har Liam eget rum, underbart och han sover hela nätterna. Vaknar vid 6-tiden alltid så då får vi hämta honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0