halvsjuk?

Vi är inte sjuka, men vi är inte helt friska heller. eller? Hostan har ju kommit o gått på liten sen i november, och den ska tydligen inte smitta, nu har han ju knappt hostat senaste veckan. Jag o sambon har haft lite småont i halsen, torrhostat (främst sambon) men inget som bryter ut ordentligt tycker jag. Aja. Jag o liten har iaf varit så pass friska att vi inte anser att det e ngn risk att smitta ner en massa människor. Så igår var vi på simmet efter att vi hållt hos borta där i 2 veckor. Märktes inte denna gången på liten att vi inte varit där, så det var trevligt.

Och idag träffade vi "grannen" som vi lekte me på lekplatsen förra veckan. Vi gick till öppna förskolan och hade jätteroligt, mycket att spana in!

Imorgon är det födelsedag (för min del) men eftersom sambon varit sjuk så ställde vi in kalaset. Känns inte rätt när han hostat osv. Men men, vi får väl fira me bus me lilleman =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0