Vår egna lille emil..

Så fort man tittar bort så händer det saker haha. Idag var det tandkrämstuben som föll offer för lilleman! Visserligen hans egna men ändå. Liten kom glatt till mig me tuben i munnen och korken i handen. Tandkräm längs munnen och glad. Tänkte för mig själv att vi måste varit slarviga med att skruva på korken, upp till handfatet når han så det var väl inte så konstigt att han tagit den. Skruvade på korken efter jag frågat vad han gjorde. han tog tuben från min hand och skruvade enkelt upp korken direkt, han är inte dum den lille. Sen blev han minder glad när jag tog den åter och la upp den så han inte nådde... Emil-bok säger ju det ;)

Annars har vi haft en hyfsat lugn dag me lite humör från både min o litens sida, inte lätt att vara sjuk.. Vi besiktade bilen me idag, allt va i tipp topp utom en sak som måste åtgärdas, 2000 kanske det gå på, men sen ska vi klara oss ett år till!! tack broder som fixade så våra bromsar va "perfekta"!

Fick mejl om simning me, vet inte hur jag ska göra med den saken. Liten ääälskar vatten och bad, men det e mest samma sak, samtidigt så blir det ju ett break i vardagen.. Kanske ska byta tid bara..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0