Stackars liten

För första gången har liten fått feber, men det är knappt. Ligger strax över 38 men det märks väldigt tydligt på han. Orken, glädjen och aptiten är borta. Mitt glade energiknippe har fått se sig besegrad och det är många tårar som faller. Vill inget, orkar inget, vill bara hänga på mammas axel när hon står upp, vilket jag inte orkar, har möjlighet eller tänker göra. Vi tar det istället i hans takt, extra mkt bad för då är han glad, extra mkt gos, mindre mat, mer promenader.. Jag få springa o natta om han en gång i kvarten -ibland oftare, ibland mer sällan. Inte har det hjälpt att min sambo var ledig, det är bara mamma som få komma i närheten vid omnattning. Pappa duger bra på att natta men inte när han vaknat efter första nattningen.. Aja- som sagt va, jag är glad att han inte haft feber tidigare. Han är ju trots allt 13månader snart! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0