snart helg igen ;)

Helgen som varit va vi hemma hemma, dvs 25mil härifrån. Det är långt att åka för Lilleman och därför blir besöken inte så ofta längre, men vi har tänkt åka dit snart igen trots allt.. Det va mycket trevligt som alltid, god mat, mys och hjälp! Varje gång jag är där försöker jag rensa lite bland mina saker, det går rätt bra, denna gången blev det en påse me skolsaker som åkte.. Vi hann me pulka, gång på is, bus, kalas och besök trots vi va tvungna att åka tillbaka söndagmorgon. T skulle jobba.

Måndagen va så dryg här hemma, vet itne varför men men, tis och onsdag har gått desto snabbare och det är på gott och ont att tiden springer iväg, och lilleman..

Jag få börja skriva en "emil-bok" tror jag..

Idag har jag hittat han i duschen en gång, alla lådor i köket har fallit offer för han samt lite annat. Men min lille buse gjorde något mindre trevligt innan.. Vi hade ätit, jag lät han springa på golvet efter jag tvättat av han och skulle duka undan. Samtidigt hade jag gett hunden R lite rester av fiskgrytan och ris på en tallrik. Under tiden jag dukar undan ser jag att Liam sitter bredvid R så fint. När jag tittar nämre upptäcker jag dock att han tuggar och förstå att han tagit mat från samma tallkrik där R äter, yerk haha. Men jag kunde inte annat än skratta och säga nej haha, aja lite bassilusker e väl bra. Och lilleman hade redan ätit 3tallrikar me mat så hungrig borde han inte varit..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0